Sunday, March 28, 2010

International Treasure?

National Treasure - Book of Secrets gikk på TV i går. Jeg syns den filmen er kjempe gøy! Den første filmen, National Treasure, er også bra, men jeg liker oppfølgeren bedre tror jeg. Nå kommer det en film nummer tre også!

I toer'n ber presidenten Ben Gates (Nicholas Cage) om å se på noe på side 47 i the book of secrets. På slutten prater de kort om det, uten at seerne hører noe. Jeg er så nysgjerrig på hva det står på side 47! Hva snakket de om? Hva er det som er "life altering"? Jeg håper og tror at kanskje vi kommer til å finne ut av det i neste film. Jeg leste på nett at det var snakk om at det skulle bli mer fokus på en internasjonal skatt. I de to forrige filmene har jo nasjonale skatter vært hovedfokuset. Lurer på hvordan de skal få til det.


Jeg er så glad i sånne filmer med litt action (men ikke for mye), litt romantikk og litt historie. National Treasure filmene har etter min mening den perfekte balansen mellom disse tre. Derfor liker jeg dem så godt.

Det er bare å håpe at alle skuespillerene er med enda en gang. I allefall Diane Kruger, Justin Bartha og Jon Voight.... i tillegg hadde det vært veldig moro om Helen Mirren ble med igjen. Var så gøy når hun pratet med amerikansk aksent... hun gjør det så sjelden.

National Treasure trailer.

National Treasure - Book of Secrets trailer.

No comments:

Post a Comment