Tuesday, March 23, 2010

Voldlig moro...

Jeg er som sagt veldig glad i komedier. Sikkert fordi de er morsomme og man slipper å bruke så mange hjerneceller for å få med seg handlingen...

Snart kommer det to komedier jeg bare må se.

To av mine favoritt komikere Tina Fey og Steve Carell spiller ektepar i Date Night. De blir ved en feiltagelse tatt for å være noen andre mens de er på en romantisk middag - og blir derfor jaget av to korrupte politimenn. Den ser litt lame ut, men jeg velger å tenke positivt!


Date Night trailer.

I Killers er Katherine Heigl lykkelig gift med Ashton Kutcher. En dag finner de ut at leiemordere er ute etter Spencer, Kutchers rollefigur, og de må flykte. Dramaaaa. Den rosa skriften på promoplakatene gav meg en Pink Pather følelse. Hm.


Killers trailer.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Au da, der skjedde det noe galt... uansett, jeg skulle abre si jeg er enig. Steve er en fest!

    ReplyDelete