Thursday, March 18, 2010

You can't handle the tooth!

Jeg sitter å håper at Julie Andrews skal spille i et skikkelig drama, eller i allefall en mer seriøs film, snart. Hvor hun får vist frem hvor god hun egentlig er som skuespiller. Men det skjer jo ikke! I steden dukker hun opp i Disney kommedier, animasjonsfilmer og annen familiemoro. Sånne filmer vi kaller "family friendly". Typisk! Jaja, jeg syns det er gøy å se henne på film uansett, så jeg skal egentlig ikke klage. Jeg tenker bare at de barnepikerollene hennes har satt henne i bås, og rollene hun hadde vært perfekt i går til Maggie Smith, Vanessa Redgrave, Helen Mirren og Judi Dench. Så trist, for hvis hun vil er hun god. Veldig god. Jeg lover dere. Jeg vet hva jeg snakker om - jeg har sett alle filmene hennes :-) Nå skal jeg ikke påstå at alle er like bra, men det er noen av dem jeg bare elsker.


Uansett, Julie er sjefstannfe i filmen The Tooth Fairy som kommer på kino sent i mai (tror jeg). Dwayne "The Rock" Johnson har hovedrollen. Og Ashley Judd er kona hans. Hun er så søt. Uansett, det er jo egentlig bare å se traileren så kjønner dere hva den handler om. En film for hele familien... blææ... Jeg kommer til å se den da. Fordi jeg må. Det er min oppgave som trofast Julie Andrews fan. Det er nesten en fulltidsjobb.... herregud... men jeg liker'e! Har vært fan over halve livet jeg nå. Tiden flyr.

The Tooth Fairy trailer.

Nusselig intervju med Julie om filmen. Litt stram i overleppa... akkurat tatt en liten dose botox eller? Hehehe. Neida, jeg tuller, jeg tuller. Gla i 'ræ!

3 comments:

  1. Karen!? Hva er det du sier? Botox?! ;P
    Gleder meg til filmen kommer, men jeg er 100% enig i det du skrev om at vi vil at Julie skal spille i mer seriøse filmer. For hun kan spille - og det vet vi ;D

    ReplyDelete
  2. Hehehehehe... slår ann en spøk på J sin bekostning. Det tåler hun ;D
    Jeg er glad du er enig. Men er vi heldige så dukker hun kanskje opp i noe spennende snart. Selvom jeg nesten ikke tørr håpe på det. Jeg tenker, Hawaii, Victor/Victoria, Duet for One, That's Life... Jeg vil ha mer av den typen film! Kom igjen a!

    ReplyDelete