Monday, March 1, 2010

Moro med Jen

Jennifer Aniston er travel om dagen. Hun har håndtert overgang fra TV til film overraskende godt. Creds.

Når jeg var i statene før jul hadde jeg store planer om å se Love Happens på kino. Men det ble dessverre ikke noe av. Nå har den heldigvis kommet på DVD. Vel, den er kommet på DVD i England, og da tar det vel ikke lang tid før den kommer hit til Norge. Uansett, filmen ser ikke konge bra ut.... men jeg vil se den likevel. Bare sjekk ut traileren litt lenger ned, så skjønner dere hva jeg mener. Jens love interest er Aaron Eckhart.



Det er fler filmer å glede seg til; I slutten av april kommer The Bounty Hunter på kino. En bounty hunter (Gerard Butler), en som leter etter de som rømmer fra loven, finner ut at hans neste mål er eks-kona som jobber som reporter på en mordsak. Og i The Baster er Jen en ugift 40 år gammel kvinne som får ordnet seg en donor så hun kan få barn. Også viser det seg at hennes beste venn (Jason Bateman) har byttet om det greiene med sitt eget. You know. Filmen kommer ut i USA i mai, så vi får den vel på kino her utpå sensommeren tenker jeg.

Jeg gleder meg! De to sistnevnte ser ut som moro-filmer begge to.

Love Happens trailer er her.

The Bounty Hunter trailer ser du her, mens traileren til The Baster ikke har kommet enda.

2 comments:

  1. Karen!

    Jeg digger bloggen din!! Har endelig fått somla meg inn hit og nå kommer jeg til å være inne på den hver dag! Den er helt genial! Loves it!

    Smask fra Anne Helene:-)

    ReplyDelete
  2. Anne Helene, så gøy du tittet innom! Og kjempe kos at du liker bloggen. Takktakk! :-)

    ReplyDelete