Tuesday, March 16, 2010

Beklager, Amy

Jeg nevnte Amy Adams i innlegget om Julie & Julia. Jeg fikk litt dårlig samvittighet for jeg skrev at jeg syns hun var litt teit... og det er egentlig ikke sant. Jeg digger Amy - hun er kjempe søt og veldig allsidig. Så, beklager Amy. Jeg tar det tilbake.

På fredag har Leap Year premiere i Norge. Syns egentlig den så ganske kjip ut, men etter jeg hadde sett hele traileren ble jeg så nysgjerrig. Så denne må jeg se. Ikke nødvendigvis på kino da. Amy er forresten gravid. I virkeligheten altså, ikke i filmen. Grattis. Hilsen meg.


Amys motspiller er Matthew Goode. Litt kjekk - eh, ja. I tillegg snakker han den herlige britiske aksenten. Ikke akkurat et minus. Moromannen John Lithgow er med som Amys far. Han er så festlig.

Mens jeg er inne på temaet Amy Adams kan jeg jo nevne at det skal komme en Enchanted 2. Altså, en oppfølger til filmen Enchanted fra 2007. Den har den fengende norske tittelen Eventyr i New York. Ironi. Jeg har faktisk filmen på DVD. Kjøpte den bare fordi Julie Andrews hadde fortellerstemmen. Blodfan som jeg er. Det var derfor en glede da det viste seg at hun prater i sånn 30 sekunder. Hurra... Uansett, likte filmen godt, og håper Disney klarer å klaske sammen en bra story til del to.

Leap Year trailer her.

Matthew Goode snakker om filmen med Ellen Degeneres.

2 comments:

  1. Det var en ganske avslørende trailer da men, du vet jo alt som kommer til å skje.. unntatt slutten :P Litt "klein" film syns jeg (sorry), meen jeg syns Amy er kjempesøt!! :) Elsker også Eventyr i New York, syns den er nydelig!

    ReplyDelete
  2. Det var det jeg syns også... litt klein slutt; men når jeg så slutten på traileren ble jeg sånn ey, dette må jeg få med meg... må vite hva som skjer til slutt! Og ja, Enchanted er så fin! Gleder meg til den 2'ern jeg.

    ReplyDelete