Monday, March 22, 2010

Julianne Moore x 3

Hvem skulle tro at denne dama ble 50 i år. Hun holder seg godt altså!

Julianne Moore er å se i tre filmer, som jeg gleder meg noe enormt til. A Single Man, hvor hun spiller bestevennen til Colin Firth er å se på kino i disse dager. Og senere i år blir hun å se i The Kids Are All Right, hvor hun og Annette Bening er et lesbisk par som har fått barn via en donor. Nå er barna gamle nok til at de er interessert i å vite hvem faren deres er. Naturlig nok.

Traileren til The Kids Are All Right er dessverre ikke kommet enda, selv om filmen har hatt premiere på Sundace festivalen allerede. Jeg skal gi beskjed når den er her. Jeg vil nødig gå glipp av Annette og Julianne som ektepar. Hello!



En annen film jeg gleder meg massemasse til er Chloe. Julianne spiller kona til Liam Neeson. Hun tror han er utro, og ansetter derfor en eskorte, Amanda Seyfried, som skal forføre ektemannen. Den ser skikkelig spennende ut, og kanskje litt skummel. Angst. Forresten, det skal visst være en veldig heit sex scene mellom Julianne og Amanda. Hmm, det høres spes men interessant ut...


A Single Man trailer.

Chloe trailer.

6 comments:

  1. OMG! Han på det første bildet lignet litt på han heite film-læreren min på Champlain! Jeg stokk litt først. Men det var jo så klart ikke han hehe.

    ReplyDelete
  2. Colin mener du? Hehehe... Mr Schmidt ja, han hadde jeg nesten glemt. Ser hva du mener da... du syns vel de ligner pga brillene med tykk innfatning.

    ReplyDelete
  3. Gode filmer i vente!! ;D Er hun 50!?! :o
    Har lyst til å se alle tre filmene. Gleder meg til å se trailer til The Kids Are All Right! Liker Annette Bening veldig godt! :)

    ReplyDelete
  4. Du aner ikke hvor lenge jeg har lett etter en trailer, men finner ingen. SÅ det er bare å vente. Jeg også liker Annette kjempe godt. Føler nesten hun ikke får den annerkjennelsen hun fortjener.

    ReplyDelete
  5. eg vil se den med liam-mannen. chloe :D han e så kooos! har du forresten sett taken som foregår i paris med liam-mannen. love it!

    ReplyDelete
  6. Nei, har ikke sett Taken enda. Liam-mannen ja, han virkelig kos. Særlig i Love Actually. Ååå.

    ReplyDelete