Sunday, March 14, 2010

R-Patz

Noen andre som syns Robert Pattinson er litt snasen? Vel, da er det bare å glede seg til Remember Me som snart kommer på kino. Og i sommer kommer den tredje filmen i Twilight serien, Eclipse. Jeg liker Twilight filmene, men ser mest frem til Remember Me.


Remember Me er et romatisk drama. Rebellen Tyler møter Ally. De bor i NYC. Hans familie er i ferd med å bli splittet etter hans brors selvmord. Hun lever livet til det ytterste etter at hun var vitne til sin mors død. Ally hjelper ham igjennom tragiedien, men det er ikke lett for dem å holde sammen. Snart kommer hemmeligheter frem i lyset.

Pattinson er Tyler, mens Emile de Ravin spiller Ally. Lena Olin og Pierce Brosnan er foreldrene til Tyler, og Chris Cooper er Allys far.

Remember Me har premiere den 16. april, Eclipse har verdenspremiere den 30. juni.

Se Remember Me trailer her, og Eclipse trailer her.

5 comments:

  1. Jeg skal mest sannsynligvis se denne i morgen ;D

    ReplyDelete
  2. Remember Me? Åååå, jeg er så jealous! :D Jeg får se den til sommeren jeg da. Eller kanskje den kommer på bygdekinoen her i Voldis. Haha. Du må fortelle meg hva du syns om filmen.

    ReplyDelete
  3. Det skal jeg gjøre vettu!! ;) Får håpe den kommer til Volda også. Kan jo hende den gjør det! :D

    ReplyDelete