Thursday, March 18, 2010

Julia drar ut på en reise...

Traileren til Eat, Pray, Love er endelig kommet. Baset på boken med samme navn fra 2006. Var visst en bestselger. Får håpe filmen er like bra. Kanskje jeg burde lese boken først? Ja.


Julia Roberts har hovedrollen. Jeg liker Julia. Bra dame. James Franco, Javier Bardem og Billy Crudrup er alle mannlige motspillere.

Tror det kan bli bra. Ikke kjempe bra, mwn bare bra lissom. Skjekk ut traileren og se hva du syns.

Eat, Pray, Love trailer.

4 comments:

  1. Åh, den boka har jeg i bokhandel'n og den har jeg sett på maange ganger og har hatt lyst til å lese den! Kanskje vi bør gjøre det før filmen kommer? Men, jeg blir alltid så skuffa å se en film etter jeg har lest boka.. så kanskje vi heller skal droppe boka? hehe.. Dilemma! :P

    ReplyDelete
  2. Jeg vet, filmer er somregel en skuffelse etter man har lest boken. Men det er veldig givende å lese bøker da... og jeg pleier ikke å angre de gangene jeg har lest en bok før jeg ser filmen. Får se hva jeg gjør i dette tilfellet :)

    ReplyDelete
  3. Jeg synes filmen så veldig søt ut. Liker Julia jeg også! :) Den så kanskje ikke sånn WOW-bra ut, men jeg tror den er verdt å se! Også er Javier Bardem med... :D

    ReplyDelete
  4. Nei, ikke WOW-bra... men Julia ville jo ikke vært med på noe som er kjempe kjipt. Tror jeg da. Håper jeg ;D Javier er kul kis, men jeg ser mest frem til å se James Franco. Mums som svenskene sier. Hehe.

    ReplyDelete