Sunday, February 28, 2010

Valentine's Day

Jeg så Valentine's Day på kino i dag. Endelig. Jeg har ventet lenge på denne filmen.

Den var litt i samme gata som He's Just Not That Into You. Ikke årets film, men den var veldig søt, morsom og romantisk... absolutt en film jeg kan tenkte meg å se igjen. Venter til DVDen kommer da. Ja, jeg skaffer meg garantert DVDen. Ser man en film igjen så er det ofte man får med seg mer enn man gjorde første gangen. Syns nå jeg da.

Uten at jeg skal røpe noe så vil jeg si at på slutten var det en hendelse som gjorde at jeg ble overrasket! Jeg måpte. Hehe. Kjempe kjipt at jeg ikke kan si hvorfor. Det må bare sees!

Også var det jo med så mange kjente. Orker ikke nevne dem alle, men det er verdt å se filmen bare pga alle de flotte skuespillerene!

Lett og god underholdning! Kjempe kos!

Valentine's Day trailer her.

No comments:

Post a Comment