Tuesday, February 2, 2010

Oscar nominasjoner 2010

Da er Oscar nominasjonene klare! Hurra!



James Camerons suksess Avatar stakk av med maaange nominasjoner. Ikke sjokkerende. Det er en mektig og flott film. Etter jeg så den ville jeg bare se den igjen.... med en gang! Så bra er den.

Jeg skulle bare ønske jeg hadde sett alle de nominerte filmene, så jeg hadde mer oversikt. Det er fortsatt en måned igjen før selve utdelingen da, så jeg har litt tid på meg til å catch up. Men så er det jo ikke alle filmene som er tilgjengelige for oss her i Norge enda. Det får så være. Spennende blir det likevel.

Full liste over de nominerte finns her. Der er det også mulighet for å lese om de forskjellige filmene.

Se live video fra kunngjøringen med Academy persident Tom Sherak og Anne Hathaway her.

Les mer på oscar.com.

Info på people.com.

No comments:

Post a Comment