Sunday, February 21, 2010

Brosnan, Pierce Brosnan

Jeg savner Pierce Brosnan som James Bond. Det tok meg ganske lang tid før jeg kom over det faktum at han ikke skulle fortsette i den rollen. En av grunnene er at jeg syns han er latterlig kjekk. Jeg blir helt ør av den mannen... seriøst! Heldigvis har han mye annet på tapetet.

Det er spesielt to nye filmer jeg ser frem til å se; The Ghost Writer og The Greatest.



The Ghost Writer er en film av selveste Roman Polanski og handler om en tidligere Britisk statsminister (Brosnan) som får hjelp av en "ghost writer" til å skrive sine memoarer. Så graver han opp litt dirt og det blir ganske ugly. Kim Cattrall er også med. Så gøy å høre henne snakke britisk. Selv om det ikke burde være et problem siden hun er født i Liverpool. Sjekk ut trailer her.

I The Greatest møter vi famiien Brewer som har mistet sønnen sin i en ulykke, og en ung jente som finner ut at hun er gravid. Susan Sarandon spiller kona, og søte Carey Mulligan er den gravide jenta. Litt dårlig kvalitet, men sjekk ut traileren her.

Interview med Pierce om The Greatest finns her.

2 comments:

  1. Så herlig! Gleder meg til å se de filmene. Pierce er virkelig en flott skuespiller (og ikke er han så aller verst å se på heller...). Gleder meg spesielt til "The Greatest"!

    ReplyDelete
  2. Gøy noen andre gleder seg like mye som meg ;D

    ReplyDelete