Friday, February 5, 2010

Noe nytt fra Miley

Miley Cyrus spiller noe annet enn Hannah Montana for en gangs skyld - i The Last Song. Nicholas Sparks har skrevet boken bak filmen, og han står også bak The Notebook (Dagboken), A Walk To Remember og Message in a Bottle (Flaskeposten). Dette kan altså bli bra.



17 år gamle Victoria "Ronnie" Miller er blitt en liten rebell etter at foreldrenes skilsmisse tre år tidligere. Faren har flyttet fra storbyen, og det er dit Ronnie og lillebroren drar fordi moren tror det er til deres beste at de tilbringer sommeren der. En film om kjærlighet i sine mange former- den første kjærligheten og kjerligheten mellom foreldre og barn. Ser for meg at jeg må frem med kleenexen. Jeg gråter lett.

Mor og far er John Travoltas frue Kelly Preston og Greg Kinnear. Og filmens kjekkas er Liam Hemsworth. Han er visst blitt Mileys kjæreste i virkeligheten etter at de traff hverandre på settet. Nusselig da.

Filmen kommer på kino i 31. mars i USA... og den 7. mai i Norge.

Offesiell hjemmeside til filmen her.

Se trailer her.

4 comments:

  1. Nicholas Sparks har en tendens til å skrive veeldig tårevåte historier ja.. Kan fort bli litt for mye av det gode, men jeg husker jeg elsket Flaskeposten. Men den var overtrist til tusen *sniff*

    Har du sett Netter i Rhondante ennå?

    ReplyDelete
  2. Ja, han skriver sånne tearjerker historier. Noen ganger kan det bli litt mye. Nesten rart at en mann kan skrive sånn. Men jeg liker'e. Ja, jeg har sett Netter i Rhondante. Så den i jula med min mor. OMG, jeg gråt og gråt og gråt. Det var jo helt grusomt. Trist og fint på samme tid. Richard er så kjekk forresten. Den kameraten der altså.

    ReplyDelete
  3. Richard ærn'te dum han heller nei ;) hehehe..
    Jeg syns det ble litt for mye av det gode i Netter i Rhondante, og jeg ble litt skuffa egentlig.. for, ja, det ble litt mye om du skjønner (uten å spoile noe av filmen for andre.) ;P

    ReplyDelete
  4. Nei, han ække det. Hehehe. Ja, skjønner hva du mener. Men jeg likte den. Men den var ikke noen "It's Complicated".

    ReplyDelete