Wednesday, February 24, 2010

SJP NYC


Enda mer good news for Sex & the City fans. Sarah Jessica Parker kommer med en ny parfyme i annledning den nye Sex & The City filmen som kommer til sommeren. Den er inspirert av rollefiguren Carrie Bradshaws personlighet. Duften har fått navnet SJP NYC.



Resultatet er en miks av markjordbær, gardenia og vanilje, i en fargerik flaske inspirert av Oscar de la Renta kjolen SJP har på seg for reklamekampanjen. Eh, jeg vil ha!! Jeg er veldig glad i vaniljelukt. Syns også SJP gjorde en god jobb med de tideligere duftene sine. Lovely er jo klassisk. Og Covet fikk jeg i gave av foreldrene mine for et par år siden. Skal jeg være helt ærlig er jeg litt lei av den, men den er jo veldig god.

Sjekk ut duftens hjemmeside Sarah Jessica Parker Beauty for mer informasjon.

Parfymen er i salg nå.

Sex and The City 2 trailer her.

No comments:

Post a Comment