Wednesday, February 24, 2010

Angelina!

Se på disse lekre bildene av Angelina Jolie på settet til filmen The Tourist i Paris. Motspilleren er selveste Johnny Depp, men han var ikke i nærheten av innspillingen denne dagen.



Se så flott hun er da! Virkelig! Hadde jeg hatt de beina der - da hadde jeg vært veldig fornøyd. Skulle gjerne hatt skoene også forresten.

Tilbake til filmen; Angelina spiller en Interpol agent som bruker en amerikansk turist, altså Johnny Depp, til å finne en kriminell som hun en gang hadde et forhold til. Så blir det sikkert litt action mellom turisten og agenten også. Vil jeg tro. Spennende.

Det var egentlig kjekkasen Sam Worthington (som vi nettopp så i Avatar) og Charlize Theron som skulle spille i filmen. Men det ble visst ikke noe av. Så ble det Angie og Johnny i steden. Ikke noe dårligere det da vil jeg si.

Filmen har premiere en gang i 2011.

4 comments:

  1. Skal de spille i samme film!? Weird.. Jeg elsker Johnny Depp, men liker virkelig ikke Angelina.. Hmm.. men, må vel få med meg filmen likevell.. ;P

    ReplyDelete
  2. Lindi da! Liker du ikke Angelina? Dumme deg! ;D

    Så ja, de skal spille i samme film. Jeg gleder meg jeg. Ha!

    ReplyDelete
  3. Hehe, ja, jeg er kanskje dum som ikke liker henne. Meen, hun blir aldri en særiøs skuespiller i mine øyne. Jeg forbinner henne bare med Tomb Raider, pupper og actionfilmer.. haha.

    ReplyDelete
  4. Nei, neei... hun er mer enn det! Bare vent å se. Gi henne en sjanse ;D

    ReplyDelete