Sunday, February 14, 2010

Film-tips; The Holiday

The Holiday går på TV3 i kveld. De som ikke har sett den bør ta en titt. Kanskje den beste av Nancy Meyers romantiske komedier spør du meg. Jeg så den på kino, kjøpte DVDen med en gang den kom og så filmen flere dager etter hverandre fordi jeg bare elsker den!



Iris (Kate Winslet) og Amanda (Cameron Diaz) er begge lei av jobb og kjærlighetsliv. De møtes på en nettside og bytter hus for et par ukers tid. Den ene bor i LA, og den andre bor på den engelske landsbygda.

Jack Black, Jude Law, Edward Burns og Eli Wallach er også med. Så gøy å se Jack Black i en litt seriøs rolle for en gangs skyld.

Se trailer her.

TV3, søndag kl 21.00.

2 comments:

  1. Denne ser jeg på nå! :D Den er så fiiin!

    ReplyDelete
  2. Jeg så den jeg også... eller, vi begynte å se den... så ble vi så lei av at reklamen kom så jeg satte på DVDen i steden. For jeg har den jo på DVD. Du vet... Enig, så fiiin altså :)

    ReplyDelete