Wednesday, February 10, 2010

Paul Blart: Mall Cop

Ok, denne filmen var sikkelig festlig. Jeg fikk det jeg var ute etter - en god latter!



Paul Blart: Mall Cop er prudusert av Adam Sandlers produksjonsselskap... så det sier seg selv at det er en komedie vi snakker om. Kevin James fra Kongen av Queens spiller heovedrollen. Bra valg, for han er så gøy. Han jobber som vakt på et kjøpesenter... så skjer det litt action og han må spille helt.

Jeg har hørt snakk om at det skal komme en toer. Spennende.

Se traileren.. og le.

2 comments:

  1. Haha, Kevin James er utrolig festlig! Morsom film også, selv om den ble litt i det "teiteste" laget syns jeg, men, for all del - morsom var den ;D

    ReplyDelete
  2. Ja, han er gøy. Sånne filmer er litt teite og kleine, men jeg lo så den var jo litt bra også da ;D

    ReplyDelete