Friday, February 5, 2010

Kreativ Blogger Award

Min svigerinne Marianne med sin interiør blogg var så snill å gi meg en liten kreativ blogger award. Takk skarr'u ha! Veldig koselig.



Det følger med en liten utfordring; må fortelle 7 ting dere ikke vet om meg. Here goes:

1. Jeg har aldri farget håret.
2. Jeg er ekstremt glad i Toros cookie mix og lager den helst alene så jeg kan spise alle selv. Ego... eh, ja.
3. Jeg klarer ikke å slutte å kjøpe lipglosser og leppestifter selv om jeg har mange fra før av. Så ja, jeg har en del.
4. Jeg har et sjokoladeproblem. Går jeg en dag uten å spise sjokolade ser jeg det som en bragd.
5. Jeg studerer mediefag.
6. Noe av det beste jeg vet er berg og dalbaner.
7. Koser meg veldig på biblioteket og i bokhandler.

Skal man gi denne videre? Men jeg har jo ingen å gi den til... hmm? Kjenner ikke til så mange blogger. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

No comments:

Post a Comment