Sunday, February 7, 2010

Shrek 4

I sommer kommer Shrek Forever After som skal være den 4, og foreløpig siste tror jeg, av filmene med den grønne kameraten. En gladnyhet; den kommer i 3D! Jeg gleder meg!



Enda en Shrek film er det sikkert mange som tenker. Men skal jeg være helt ærlig har jeg likt alle de tre forrige filmene veldig godt. Festlige rollefigurer, god humor... dette er kvalitet altså. Vel, det er nå min mening da.

Denne gangen skal visst Shrek inngå en avtale som dessverre gjør at han blir transportert til en annen verden hvor Far Far Away har en annen konge, og han og Fiona har aldri møttes. Spes. Vi får nå se hvordan dette skal gå. Alle folka er fortsatt med. Vi snakker Cameron Diaz, Eddie Murphy, Mike Meyers, Antonio Banderas, Justin Timberlake, Julie Andrews m.fl. I tillegg tror jeg Megan Fox og Jon Hamm er med. To skuespillere som er i vinden for tiden. Megan fordi hun er sikkelig heit, og Jon pga TV serien Mad Men som jeg dessverre ikke har fått sett enda... den skal visst være veldig bra. Ja, litt off topic nå. Uansett, mange gøyale folk er med og jeg velger å tenke positivt ang Shrek nummer 4.

Se trailer og les mer på fimens offesielle hjemmeside.

No comments:

Post a Comment