Wednesday, February 10, 2010

Romantikk med Amanda

Jeg syns Amanda Seyfried er så søt. Og nå kommer hun i to nye filmer jeg gleder meg noe enormt til å se. Vi snakker om Dear John og Letters to Juliet.

Jeg la først merke til henne i Mean Girls. Loves it! Konge. Anyways, også var hun jo med i Mamma Mia. I disse filmene hadde hun mer biroller, nå får vi se henne i hovedroller...



Dear John er basert på boken av Nickolas Sparks - samme mann som har skrevet The Last Song som jeg skrev om for noen innlegg siden. Amanda spiller mot Channing Tatum, kjent fra bl.a. Step Up og fjorårets G.I.Joe. Han er en soldat hjemme på ferie, hun er student. De møtes, og blir forelsket. Så må han dra igjen. De skriver brev...blablabla... kjææærlighet...

I Letters to Juliet er Amanda en amerikansk jente på ferie i Verona, Italia. Hjembyen til Romeo og Juliet. Hun blir med en gruppe mennesker som svarer på brev skrevet til "Juliet". I brevene står det spørsmål om kjærlighet. Hun finner et brev datert 1959, og blir helt oppslukt av ideen om å kvinnen som har skrevet det. Vanessa Redgrave og Gael García Bernal har biroller i filmen.

Letters to Juliet trailer her, og Dear John trailer her.

No comments:

Post a Comment