Tuesday, February 2, 2010

Meryl har gjort det igjen!

Meryl Streep har satt ny rekord med sin 16 Oscar nominasjon! Grattis!



Hun ligger derfor enda et hakk forran Jack Nicholson og Katharine Hepburn som begge har motatt 12 nominasjoner.

Jeg har sett Julie & Julia som er filmen hun er nominert for - og hun er helt konge! Det å skulle spille en ekte person er vanskelig, men Meryl vettu... hun fikser det lett. Dessverre er jeg overbevist om at Sandra Bullock stikker av med prisen i år. Forstå meg rett; hvis hun gjør det er det vel fortjent... men jeg skulle ønske at Meryl vant. Hun blir nominert sånn ca. annenhvert år... men sist gang hun faktisk vant var i 1982 for Sophie's Choice. Det er leeenge siden. Jaja, vi får se.

Meryl er absolutt en av mine favoritt skuespillere. Noen ganger ser jeg filmer, bare fordi hun er med. Ingen over, ingen ved siden.

Les her her.

6 comments:

  1. Enig, så enig!! Krysser fingrene for Meryl i år, igjen.. ;)

    ReplyDelete
  2. Jeg digger henne! Hun er bare så underholdende ;) Vel fortjente nominasjoner! :)

    ReplyDelete
  3. Så bra dere er enig :) Meryl er jo så gøy!

    ReplyDelete
  4. Ta en titt på bloggen min - det ligger noe til deg der!!

    ReplyDelete
  5. Tusen takk :) Jeg har ikke gitt den videre da. Vet ikke helt hvordan dette funker. Ehh...

    ReplyDelete