Wednesday, April 21, 2010

Søstrene Gummer


Jeg skrev om døtrene til Meryl Streep i går, og jeg fortalte at de to eldste er skuespillere. Så hvorfor ikke fortelle litt om hva de holder på med.

Mamie debuterte som skuespiller allerede i 1986, i en alder av 2, i Heartburn. Med mutter'n og Jack Nicholson. Ikke dårlig. På 2000-tallet har hun spilt i en rekke off-Broadway teaterstykker. Hun har nå begynt å ta steget over til film. Jeg har ikke sett så mange av filmene hennes, faktisk bare Evening (hvor hun spilte en yngre utgave av sin mor). Den er så flott ♥ Ellers blir hun å se i den nye filmen til Hugh Dancy, Coach. Han er så søt. De spilte sammen i Evening forresten. I tillegg har Mamie 3 filmer til som kommer i løpet av året.

Evening trailer.

Coach trailer.

Mamie's slettede scene fra The Devil Wears Prada, Mamie snakker om rollen i Evening, kort intervju på premieren til filmen Taking Woodstock.

Mamie Gummer.org - masse bilder, artikler og nyheter.

Grace er tre år yngre enn Mamie, og har en bachelor i italiensk literatur fra Vassar college. Tror hun egentlig var interessert i klesdesign, kostymedesign. Så ble hun lokket med en teaterrolle i stykket "The Sexual Neuroses of Our Parents". Nå så har hun fått hovedrollen i en ny tv-serie for TeenNick som heter Gigantic, hvor hun spiller datteren til et kjent skuespillerektepar. I tillegg blir hun snart å se i filmen Meskada.

Meskada trailer.

Intervju med Grace om rollen i The Sexual Neuroses of Our Parents.

Bilder og intervju med Grace om Gigantic. My sisters all borrow my clothes. They always wanna take all of my stuff.

Jeg gleder meg til å følge disse to videre...

2 comments:

  1. Fint innlegg!! :D
    Men spilte ikke Grace og sammen med Meyl i filmen The house of the Spirits? :P

    Anywho... Fine bilder!!!

    ReplyDelete
  2. Takk! :D Det er sant, Grace spilte i The House of Spirits. Jeg glemte å ta det med. God observert.

    ReplyDelete