Thursday, April 22, 2010

SATC2 soundtrack

En liste med sangene som kommer til å være på Sex and the City 2 soundtracket er offentliggjort! Så spennende. Check it out:

1. Alicia Keys – “Rapture”
2. Dido – “Everything to Lose”
3. Cee-Lo – “Language of Love”
4. Erykah Badu – “Window Seat”
5. Natacha Atlas – “Kidda”
6. Michael McGregor – “Euphrates Dream”
7. Liza Minnelli – “Single Ladies (Put A Ring On It)”
8. Ricki-Lee – “Can’t Touch It”
9. Alicia Keys – “Empire State of Mind (Part II) Broken Down”
10. Jennifer Hudson and Leona Lewis – “Love Is Your Color”
11. Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis, Cynthia Nixon – “I Am Woman”
12. Sex and the City Men’s Choir – “If Ever I Would Leave You”
13. Sex and the City Men’s Choir – “Sunrise, Sunset”
14. Sex and the City Men’s Choir – “Till There Was You”
15. Shayna Steele, Jordan Ballard, Kamilah Marshall – “Bewitched, Bothered and Bewildered”
16. Liza Minnelli with Billy Stritch – “Ev’ry Time We Say Goodbye”
17. Aaron Zigman – “Divas and Dunes

Jeg ser veldig frem til å høre Lizas cover av "Single Ladies". Fest! Og ikke minst dueten til Jennifer Hudson og Leona Lewis. Men mest av alt gleder jeg meg til å høre jentene syne "I'm a Woman". Juhuu! I tillegg lurer jeg litt på hvordan Sex and the City's Men's Choir låter... "If Ever I Would Leave You" og "'Till There Was You" er nemlig to av mine absolutt favorittsanger. Hmm.

Nå er det ikke lenge igjen! Jeg lader opp med å se traileren... nok en gang...

CDen kan forhåndsbestilles her.

Sex and the City 2 trailer.

4 comments:

  1. OMG. Jeg gleder meg sånn! Festlig at du postet dette nå, jeg hadde tenkt å gjøre det tidligere i dag :) Moro! Ser stadig vekk traileren til filmen. Gleder meg VILLT!!!!

    ReplyDelete
  2. Me too! Jeg blir så gira for hver minste sak jeg leser på nett. Og det har blitt en del SATC innlegg. ;) Kan nesten ikke vente...

    ReplyDelete
  3. Oj, Liza på soundtracket?! Spennende å høre :)

    ReplyDelete
  4. Jaa! Hun synger jo i bryllupet til Stanford. Wee!

    ReplyDelete