Monday, April 12, 2010

"He's not a father, he's our sperm donor..."

Husker dere jeg nevnte filmen The Kids Are All Right? Vel, endelig er traileren her.

Annette Bening og Julianne Moore spiller et lesbisk par, med to barn... og nå er kidsa interessert i å vite hvem som er faren deres. Mia Wasikowska, som hadde tittelrollen i Alice in Wonderland, spiller datteren på 18 år. Mark Ruffalo er faren, aka han som donerte rumpetroll. Annette ser forøvrig skikkelig butch ut. Ikke at det er noe galt, det er bare litt uvant.

Tror dette kan bli moro. Jeg er veldig spent!

The Kids Are All Right trailer.

4 comments:

  1. Jeg får ikke sett traileren her på jobb, men gleder meg til å sjekke den ut ikveld :)

    ReplyDelete
  2. Du må fortelle meg hva du syns etter du har sett den :)

    ReplyDelete
  3. Nå fikk jeg endelig sett den :) Og det er absolutt en film jeg kunne tenkt meg å se! Ikke nødvendigvis at jeg må se den på kino, men på dvd iallefall! :) Den ser ganske morsom ut, selv om det er noen litt kleine scener i traileren, hehe. Jeg liker Annette Bening så godt, syns hun er en bra skuespiller :)

    ReplyDelete
  4. Jeg tenker det samme; må se filmen... men ikke nødvendigvis på kino. Ja, elsker Annette! Hun er undervurdert som skuespiller. Også er hun så søt. Det var du som ikke hadde sett Love Affair? Se den!! ;D

    ReplyDelete