Wednesday, April 21, 2010

Mor og barn

Mother and Child er en film jeg har veldig lyst til å se. Den handler i korte trekk om Karen (Anette Bening) som for 40 år siden, i en alder av 14 år, adopterte bort barnet sitt. Noe som plager henne den dag i dag. Så er det 40 år gamle Elizabeth (Naomi Watts), en velykket advokat, som bruker sex hver gang hun føler seg usikker i en situasjon. Til sist er det Lucy (Kerry Washington) som ikke har klart å bli gravid med ektemannen, og de forsøker derfor å adoptere.

Det er ganske lett å se sammenhengen mellom Karen og Elizabeth. Mitt hjerte blør for Karen - bare etter å ha sett traileren. Jeg fikk så vondt av henne. Smerten og angeren - det var så tydelig. Jeg ble virkelig nysgjerrig på hvordan det ender.

Mother and Child trailer.

Kunne også vært litt moro å se Motherhood, med Uma Thurman og Minni Driver. Eller? Er egentlig ikke spesielt glad i de to... men det er sikkert lett underholdning på en sløv dag. Ikke noe jeg går på kino for å se... men får jeg muligheten... hvorfor ikke.

Motherhood trailer.

2 comments:

  1. Du finner alltid sånne nye filmer som ikke jeg har fått med meg! Me like ;D
    Denne ser jo ganske interessant ut, må sjekke ut traileren strax!

    ReplyDelete
  2. Hehe. ;D Den ser veldig bra ut. Håper den kommer på kino.

    ReplyDelete