Monday, April 19, 2010

Mulholland Drive

For en spes film... skal jeg være helt ærlig måtte jeg google den litt i etterkant fordi jeg ikke var helt sikker på om jeg hadde skjønt hva som skjedde. Men når jeg tenker etter, så var den veldig bra! Veldig spennende, men samtidig ikke nødvendigvis en film jeg ser igjen med det første...

Jeg tror jeg skal la vær å fortelle noe om historien, og heller bare foreslå at dere ser filmen. Regisør David Lynch fikk masse kred for Mulholland Drive (han fikk bl.a. prisen for beste regi under filmfestivalen i Cannes) og nå er det faktisk snakk om at det skal komme en oppfølger. Det står det i allefall på filmweb.

Naomi Watts og Laura Harring har hovedrollene. Og en av mine favoritter Ann Miller er å se i sin siste rolle. En ganske liten en da, vel å merke. Hun ser helt forferdelig ut! Alt for mye plastiske operasjoner. Gud bedre!

Mulholland Drive trailer.

No comments:

Post a Comment