Friday, April 9, 2010

Ny Sex and the City 2 trailer!!

Det er kommet en ny trailer til Sex and the City 2! Jeg dør av glede!

I've actually seen the movie, and it's wonderful sier Matthew Broderick, Sarah Jessica Parkers ektemann. Jeg tror ham! Den ser ut som en hit. Jeg har ikke ord! Eller jo, jeg har noen ord... Vi får bevis på at ryktene er sanne; Aiden er med! John Corbett er så søt. Supermoro de har fått puttet ham i filmen. Carrie møter ham i Abu Dabi, mens hun er på tur med jentene. Stanford gifter seg, og Liza Minnelli synger i bryllupet. Konge! Big flørter med Penelope Cruz. Hun er så pen vettu. Skulle ikke vært lov. Charlotte er ikke perfekt likevel... det å være mor er ikke så lett likevel.

Det ser ut til at mye av en stor del av historien går ut på at Carrie må velge mellom Aiden eller Big. Dramegbaklengsneddifuglekassa! Etter to års ekteskap har de ikke nødvendigvis problemer, men som Carrie sier; Big and I were somewhere between wild sex, and a baby...
OMG!! Jeg gleder meg sånn!

SE DEN NYE TRAILEREN HER!

3 comments:

  1. WOW! Gleder meg masse!! Dette ser bare gøy ut. SÅ moro! Og jeg digger at Aiden er med... ♥

    ReplyDelete