Wednesday, April 28, 2010

Pené

Penélope Cruz skal være med i den fjerde Piraets of the Caribbean filmen, som har fått navnet Pirates of the Caribbean; On Stranger Tides.

Pené spiller datteren til Blackbeard, som er fienden til Jack Sparrow og Barbossa. Så ja, Johnny Depp er tilbake. Hmm... jeg hadde på en måte slått meg til ro med at det ble bare tre filmer. Også tenkte jeg at hvis det kommer en fjerde film så må jo Orlando Bloom og Kiera Knightly være med med tanke på slutten i film nummer tre. I guess I was wrong. Jaja. En av grunnene til at jeg syns filmene var så festlige var jo Johnny Depp, så jeg får bare være glad for at han er med. Hvis ikke tror jeg virkelig jeg hadde boikottet hele greia.

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides kommer i 2011.

Pené blir også å se på kino i sommer, siden hun har en liten rolle i Sex and the City 2.

Sex and the City 2 trailer.

No comments:

Post a Comment