Wednesday, April 28, 2010

Bok med tekster skrevet av Marilyn?

Det skal visst komme en ny Marilyn Monroe bok. Den skal inneholde brev, dikt og tekster skrevet av Marilyn selv. I tillegg sjeldne bilder, og vi får se håndskrevne dokumenter.

Så utrolig spennende! Den skal jeg ha! Boken skal etter ryktet komme til høsten.

Jeg er veldig glad i Marilyn som både skuespiller og sangerinne... men mest av alt er jeg fasinert av henne som privatperson. I mange filmer er hun så tilgjort. Jeg la egentlig ikke merke til det før jeg så hvordan hun var når hun var seg selv. Det jeg tenker er at det å være Marilyn Monroe var en jobb... og noen ganger var hun på jobb, andre ganger ikke.

Edward Murrow intervju med Marilyn fra 1955.

Artikkel om den nye boken hos ew.com.

2 comments:

  1. Ja, det er forskjell på rollefiguren «Marilyn Monroe» og privatpersonen Marilyn Monroe. Jeg skal selvsagt også kjøpe den nye boken.

    ReplyDelete
  2. Så absolutt! Gleder meg virkelig til boken kommer... så får vi se henne i et litt annet lys.

    ReplyDelete