Friday, June 4, 2010

Thank you for being a friend!

Noen som så The Golden Girls aka Pantertanter når det gikk på tv på 80 og 90-tallet? Det gjorde ikke jeg. Men, jeg har sett episoder nå og da på youtube. Ja, for alle spisodene ligger på youtube! Det er sikkert fler som vil le og syns jeg er kjempe lame-o, men jeg liker den serien. Ikke favoritten min, men den er underholdende. Jeg mener at det er en god komiserie, og det står jeg for! (Må jeg minne om at Marc Cherry, mannen bak Desperate Housewives var både produsent og skribent for serien!!) Festlig dialog, og gode skuespillerinner. Hvor moro er det ikke at vennegjenger for en gangs skyld ikke er i 20-årene, men middelaldrende. Det er ikke bare de unge som har oppturer og nedturer her i livet.

Så, etter middag med venner i går kom jeg hjem til den triste nyheten at Rue McClanahan er død. Kjempe trist. Bare 76 år ung. Jeg har bare sett henne som den over-sensuelle Blanche Deveraux i The Golden Girls og i Mama's Family. Det er nok til å vite at hun er en festlig personlighet. Nå er det bare Betty White av de fire damene, som fortsatt lever. Hun svever på en sky av popularitet takket være at hun akkurat var vert for Saturday Night Live, og var med i en ganske så festlig reklame for Snickers. I tillegg har hun hatt flere mindre, men festlige roller, i filmer som The Proposal, You Again og hun skal være med i en ny komiserie som heter Hot in Cleveland. Betty kom med følgende uttalelse gjennom sin pressekontakt; Rue was a close and dear friend. I treasure our relationship. It hurts more than I ever thought it would, if that's even possible.

The best of Blanche Deveraux. I see London, I see France... I see Blanchies underpants...

Betty White i Snickers reklame. That's not what your girlfriend says...

Alle sesongene av The Golden Girls på youtube.

2 comments:

  1. The golden girls er kjempefestlig!! Trist at omtrent alle av de er borte.. :/

    ReplyDelete
  2. Ikke sant! Kjempe trist... får håpe Betty holder det gående leeenge. Hun står jo sånn på :-)

    ReplyDelete