Monday, June 21, 2010

Boys will be boys...

Gutta kommer med ny film. Kevin James (aka Kongen av Queens), Adam Sandler, Rob Schneider (haha!), David Spade og Chris Rock - i samme film. Jeg håper Grown Ups er bra.

Salma Hayek (som nå kaller seg Salma Hayek Pinault...), Maria Bello (hun som eier baren i Coyote Ugly) og Maya Rudolph (mest kjent fra SNL... dødsfestlig!) er også med.

Etter at treneren deres fra videregående dør, møtes fem gamle lagkamerater igjen for en minneverdig helg. Ingen ny The Hangover, men jeg tror den kan fremkalle et par skratt. Virker som om handlingen ikke er helt topp, men det kan man jo ikke være sikker på før man har sett filmen. Jeg har derfor ikke skyhøye forventninger. Så lenge den får meg til å le litt skal jeg være fornøyd.

Filmen har premiere 24. september i Norge.

GROWN UPS trailer.

No comments:

Post a Comment