Wednesday, June 16, 2010

Carey Carey Carey

Jeg bare digger Carey Mulligan. Hun er så skjønn, og så dyktig. Spiller gode roller, i gode filmer. Det er ikke bare jeg som har Carey-feber... hun er jo kjempe poppis i Hollywood for tiden. Nå er innspillingen av Never Let Me Go ferdig, og traileren har kommet. Yay!

Kathy (Carey), Ruth (Keira Knightley) og Tommy tilbringer barndommen på en tilsynelatende idyllisk engelsk internatskole. Men så viser det seg at det hele er litt mer innviklet. Skal jeg være ærlig skjønte jeg ikke helt hva som skjer i traileren, men dermed ble jeg mer interessert. Dette må jeg få med meg.

Filmen vises i USA på utvalgte kinoer fra 1. oktober. Så kommer den vel hit enten på slutten av 2010, eller på nyåret.

NEVER LET ME GO trailer.

Les mer om filmen på wikipedia sine sider.

No comments:

Post a Comment