Saturday, June 26, 2010

Gooble, gooble... it's turkey time!

Traileren til Little Fockers er endelig her!!

Alle er tilbake, pluss noen til. Bl.a. Jessica Alba, Harvey Keitel og Laura Dern. Colin Baiocchi og Daisy Tahan spiller tvillingene Henry og Samantha, som er kidsa til Pam og Greg Focker. Så søte små. De er litt eldre i filmen enn de er på bildene jeg fant... men men.

Det har gått 10 år siden sist. Som alltid fører misforståelser til spionasje og drama mellom Greg og svigerfar. Mange kleine øyeblikk, med andre ord.

Jeg er litt redd for at den ikke blir så bra som de to forrige.. Det er, som jeg har sagt, ofte problemet til oppfølgere. Men det er lov til å håpe. Jeg har faktisk ganske gode forhåpninger til denne. Det er for mange talentfulle skuespillere til at dette går rett vest. Så, jeg har store planer om å se denne på kino.

Filmen har premiere 22. desember i USA. Usikker når den har norsk premiere. Er vi heldig blir det samme dato.

LITTLE FOCKERS trailer.

No comments:

Post a Comment