Thursday, June 24, 2010

SATC2... runde 2

Jeg har sett Sex and the City 2 - igjen. Jeg ble invitert med av en venninne skulle se den med noen hun kjente... "vil du være med?".. "eh, ja!" Så jeg kjøpte en pose pulver padder, en kuli, og nøt filmen for andre gang. En fornøyelse. Virkelig.

Jeg skal indrømme nå som jeg har sett den igjen... at mitt hjerte ligger nærmere film nummer en. Men sånn er det ofte med oppfølgere. Selv om dette ikke er en oppfølger i den forstand at film nummer en var en fortsettelse av tv-serien... men dere skjønner hva jeg mener. Likevel står jeg fast ved at den er bra! Ikke fortjener-en-Oscar-statuett bra, men feel-good-bra. Ubetalelig når det kommer til underholdningsverdi. Koste meg og ser frem til å se den igjen på DVD. Can't wait.

Les hva jeg skrev første gang jeg så filmen.

SEX AND THE CITY 2 trailer.

No comments:

Post a Comment