Saturday, June 12, 2010

Angie som Cleo

Det har vært mye i det siste... Avsluttende muntlig eksamen, pakke, vaske, si farvel til venner, flytte osv. Så nå er jeg hjemme hos mor og far, frem til jeg finner ut hva jeg skal gjøre videre. Litt ferie, men mest jobbing. Sommer uansett... deilig!


Har ikke vært så mye på nett i det siste... men litt har jeg nå fått med meg. Som for eksempel at Angelina Jolie har sagt ja til å spille legendariske dronning Cleopatra i en ny film. Kult! Filmen skal baseres på en bok som kommer i november; Queen of the Nile, Cleopatra: A Life av Stacey Schiff. Dette ser jeg frem til.

Til nå, når jeg tenker på Cleo, kommer et bilde av Elizabeth Taylor opp i hodet mitt. Men det er tross alt snart 50 år siden Elizabeth spilte Cleopatra. Lurer på hvem som skal spille Caesar og Mark Anthony...

No comments:

Post a Comment