Saturday, June 5, 2010

Sex and the City 2

Jeg vet filmen har fått litt dårlig kritikk, men jeg må si at jeg har ventet lenge, hatt store forhåpninger... og jeg er IKKE skuffet! Sex and the City 2 er bra! Jeg skal så absolutt se den minst en gang til på kino. Det var to timer hvor jeg koblet av fra alt, og levde gjennom disse fire fantastiske kvinnene. Satt i kinosalen med et stort smil. Filmen gjorde meg så glad... og andre detaljer (som har blitt kritiser i media) spiller da liten rolle, spør du meg.

Jeg har blitt så glad i dem alle.... særlig Carrie. Alle fire har slike herlige personligheter. Samtidig, selv om jeg vet det er fiksjon, så beundrer jeg samholdet til jentene. Så moro det må være å være en i en slik gjeng. Filmen gir meg mulighet til å ta en liten del i deres liv... og da innser man at vennskap er viktig!

Jeg skal ikke røpe så mye av handlingen. Traileren sier jo mye, men jeg ble overrasket altså... og likte spesielt Carrie sin nye holdning på slutten. Du må se den for å skjønne hva jeg mener. Andre ting; Liza Minnelli, fyrverkeri av en dame, i bryllupet til Sanford, all luksusen i Abu Dhabi, leiligheten til Carrie og Big var så nydelig, klærne, skoene (må skaffe meg et par Louboutins før jeg forlater denne planeten!!), Samanthas festlige kommentarer... alt!! Nei, denne filmen gleder jeg meg til å se igjen.

SEX AND THE CITY 2 trailer.

5 comments:

  1. Jeg er så glad over at det ikke bare er jeg som elsket den! Godt å vite at det er flere av oss :-)

    Jeg savnet flere scener av New York, eller synes jeg den var fantastisk!

    ReplyDelete
  2. Jeg syns film-messig at den sånn passe, MEN jeg syns den var utrolig festlig og morsom!!! :D Jeg kosa meg!

    ReplyDelete
  3. Jeg GELDER meg helt villt!! Da ser vi den sammen en gang i sommer eller hva?! :)

    ReplyDelete
  4. Jeg fikk det jeg forventet - pene mennesker, fashion og glamour.
    2,5 time med herlig, lett fordøyelig, underholdning!

    ReplyDelete
  5. Koselig det var fler som likte filmen! :)

    Det er kanskje sant det, det var litt lite scener fra New York. Mens ellers har jeg lite å klage på!

    Marianne... JAAA, vi ser den en gang sammen i sommer! :) Gleder meg allerede.

    ReplyDelete