Saturday, May 22, 2010

Single Ladies... SATC2 versjonen...

Hør Liza Minnellis cover av Beyoncès Single Ladies (Put A Ring On It). Kjempe kult syns jeg! Gleder meg til å se (og høre) Liza i Sex and the City 2!

Samtidig vil jeg meddele at jeg har kjøpt den nye parfymen til Sarah Jessica Parker; SJP NYC. Den er helt fantastisk!! Det er ikke ofte jeg finner en parfyme jeg liker så godt! Jeg føler den er veldig "meg". I tillegg er flasken så nusselig. Les mer fakta om parfymen i innlegget mitt fra februar.

Nå er det ikke lenge igjen!! Kan ikke huske sist jeg gledet meg sånn til å se en film...

SATC 2 trailer.

2 comments:

  1. Når er premieren? ;)
    Eeeelsker Liza <3

    ReplyDelete
  2. SATC2 mener du? Den har verdenspremiere den 27. mai... og Norgespremiere den 4. juni ;D

    Ja. Jeg og eeeeelsker Liza!

    ReplyDelete