Wednesday, May 26, 2010

All you need is love

Aaron Johnson, som jeg nettopp så i Kick Ass, og The Greatest før det, spiller John Lennon i en ny film. Den handler om Lennon som tenåring, og har tittelen Nowhere Boy.

Han vokste opp i Liverpool, og lengtet etter en normalt familieliv. I steden blir han dratt mellom moren Julia, og morens søster som tar har tatt seg av ham fra han er fem. I frustrasjon frykter han inn i kunsten og musikkens verden, og i den unge Paul MacCartney finner han er sjelevenn.

Kristin Scott Thomas spiller Lennons tante Mimi. Digger Kristin. En av mine mange favoritter. Og Thomas Sangster, som spilte den kjarlighetssyke Sam i Love Actually, er Paul MacCartney. Fyttirakker'n, han har blitt så stor.

Filmen skal visst ikke være så oppsiktsvekkende. Snarere tvært imot. Den er en helt grei biopic, uten så veldig mange overraskelser. Fikk litt kritikk. Jaja, samma det. Syns den ser spennende ut jeg.

Kan forøvrig informere om at hovedrolleinnehaver Aaron Johnson er forlovet med regissøren Sam Taylor Wood, som han møtte under filminnspillingen... og de venter nå barn sammen! Hun er 43, han er 19. Crazy.

Uansett, filmen har vært på kino... og slippes på DVD den 9. juni.

NOWHERE BOY trailer.

3 comments:

  1. Den gleder jeg meg også til å se! :) Digger også Kristin Scott Thomas, hun er en utrolig flott skuespiller.
    Ja, han fra Love Actually spiller Paul! Jeg ble helt paff når jeg så det jeg, hehe. Jeg ser han lissom fortsatt som han lille gutten.. ;)

    ReplyDelete
  2. Kjenner jeg gleder meg veldig til å se denne her!:)

    ReplyDelete
  3. Juhuuu! Kult det er flere som gleder seg ;D

    ReplyDelete