Monday, May 3, 2010

Josh Brolin... Megan Fox... ja takk, begge deler!

Jeg har ventet i måneder på dette. Endelig er traileren til Jonah Hex her! Wuppediduu... hurra! Jeg dør av lykke!

Basert på en tegneserie. Josh Brolin er Jonah Hex. Han er en dusørjeger, som selv flykter fra loven. Den eneste relasjonen han har er Leila, spilt av Megan Fox. Det amerikanske militæret gir han et tilbud han ikke kan motstå. I bytte mot frihet, må ha finne Quentin Turnbull, spilt av John Malkovich, som er hans verste fiende. Jonah vakler på kanten mellom god og ondt... så er det bare å se filmen for å se hvilken side han velger.

Skikkelig moro at Megan Fox er med. Jeg vet ikke hva det er med henne, men hun fasinerer meg. Hmm.

Jeg er småforelska i Josh Brolin. Blir helt fnisete bare jeg tenker på ham. Virkelig! Så kjekk...

Jeg gleder meg stort! Denne skal jeg så absolutt se på kino. Må sees på storskjerm! Kan ikke vente til den kommer på DVD, det blir ikke det samme...

Filmen kommer på norske kinoer i september.

JONAH HEX trailer.

2 comments:

  1. Oj, en skikkelig guttefilm! hehehe.. VIsste ikke at du likte sånne filmer Karen? ;) Men skjønner jo det om du liker hovedpersonen ;D
    Jeg digger John Malkovich jeg da! Ikke fordi han er noe spesielt kjekk akkurat, men han er en kul skuespiller.

    ReplyDelete
  2. Hehe, jeg har ikke lyst til å se filmen bare pga Josh Brolin da. Jeg liker sånn fimer jeg. Western sjangeren... og filmer basert på tegneserier vettu... som Batman og Spiderman.

    Jeg har alltid syns John Malkovich er skikkelig skummel. Han spiller alltid the bad guy lissom...

    ReplyDelete