Saturday, May 22, 2010

Kick Ass

Lenge siden siste oppdatering. Grunn; bacheloroppgave. Den er nå levert. Så er det bare å håpe på det beste. For å feire, stakk jeg og en venninne på kino i går. Vi så Kick Ass.

Jeg hadde veldig lyst til å se denne filmen. Skrev bl.a. om den i et tidligere innlegg. Jeg hadde fått for meg at den var veldig tullete og morsom. På en Will Ferrell/Jim Carey måte. Jeg tok feil. Derfor lo jeg ikke så mye som jeg trodde jeg skulle. Likevel var den underholdende altså, og ganske bra egentlig. Mye blod.

Filmen handler i korte trekk om Dave (Aaron Johnson), som bestemmer seg for å være en superhelt - selv om han ikke har superkrefter. Han er lei av urettferdighet og vil bare utrette noe godt. Bra tankegang. Men selvfølgelig går det litt over stokk og stein... og Dave handler midt oppi trøbbel. Ikke et sjokk akkurat.

Jeg er super imponert over lille Chloe Moretz. Hun kommer vil til å se mye mer av. Jeg garanterer! Christopher Mintz-Plasse (McLovin' fra Superbad) og Nicholas Cage har også store roller.

Det var en ganske åpen slutt, så jeg tenkte at de sikkert har planer om en oppfølger... og tror du ikke en Kick Ass 2 er oppført på IMDB. Skal visst komme i 2012. Spennende.

KICK ASS trailer.

No comments:

Post a Comment