Thursday, July 15, 2010

The Ugly Truth

Jeg gikk innom Platekompaniet forrige uke. Jeg endte opp med å kjøpe Love Happens og The Ugly Truth. Så stakk jeg til svigerinne Marianne, og vi så sistnevnte. Svarte til forventningene.



Katherine Heigl er Abby, en fjernsynsprodusent, med kjærlighetsproblemer. Hun er på jakt etter en mann, og syns den nye naboen er perfekt for henne. Gerard Butler er Mike. Han har hatt et eget program hvor han presenterer seerne med the ugly truth - sannheten om menn, kvinner og kjærlighet. Han blir ansatt av morgenshowet som Abby er produsent for. Programmet får umiddelbart høyere seertall. Han hjelper også Abby med å kapre den kjekke legenaboen... men så får det hele et uventet resultat. Ja, vanskelig å forklare... men det er historien i korte trekk.

Jeg tenkte den kom til å være sånn passe morsom, ganske så romantisk og midt på tre bra - og det var den. Faktisk lo jeg veldig mye. Og litt ute i filmen sa jeg til Marianne "wow, dette var et bra kjøp!" Så kom slutten, og jeg tenkte "hva skjer??!?" Ikke en bra slutt. Vi snakker bruk av blue screen og spesial effekter... og det var ikke godt gjennomført. Nei, nei nei. Men alt i alt - mye moro. Absolutt en film jeg ser igjen. Veldig god kjemi mellom Heigl og Butler. En god fornøyelse hele greia, bortsett fra slutten da...

THE UGLY TRUTH trailer.

3 comments:

  1. Gøy film, masse latter, men hysterisk dårlig slutt. Helt komisk dårlig laget.

    ReplyDelete
  2. Denne var kjeeeedeeeeliiiiig.. sorry Karen.. ;P Jeg gav den en sjans, og jeg så den ferdig, men tror tankene mine var helt andre steder, hehe. Kan ikke si jeg husker no særlig av den.. husker ikke slutten en gang.. o_O

    ReplyDelete
  3. Hehe. Godt sagt, Marianne. Enig.

    ...og Lindi da. Jaja, smaken er som baken. Jeg lo i allefall.

    ReplyDelete