Friday, July 16, 2010

Juliette @ Slottsfjell

Akkurat nå har Juliette Lewis - the moviestar (!) - konsert i Tønsberg, i sammenheng med Slottsfjell Festivalen. Hun er her i min hjemby! OMG!

Tenk da, hun som har spilt i filmer som What's Eating Gilbert Grape?, The Evening Star og Natural Born Killers. Men, hun har også et band som heter Juliette and the Licks. og de spiller på Slottsfjell Festivalen i år. Jeg hadde planer om å gå, bare for å se henne. Ja, jeg er helt der. Ikke at jeg er så stor fan, men jeg har sett henne i flere filmer og syns det er stas. Uansett, det ble til at jeg sparer de pengene og blir hjemme i steden. Skal jobbe i morgen, også er jeg ikke veldig begeistret for musikken. Like greit, for det regner ute. Ha.

Likevel, akkurat nå bare noen kilometer unna står Juliette og skråler på Slottsfjellet mens jeg sitter hjemme i sofaen og spiser Pops. Ikke dårlig. Far og jeg har nå planer om å se Sherlock Holmes.

Juliette and the Licks - "Sticky Honey"

2 comments:

  1. Stemmer det! Du nevnte at hun skulle spille! Synd du ikke får sett henne da, men greit å spare penger osv.. Og Pops er jo NAM! ;P Og Sherlock Holmes-filmen er kjempebra!! :D Den er morsom og bra laget! Digger også musikken! Let me know etter du har sett den hva du syns :)

    ReplyDelete
  2. Så bra film den Sherlock Holmes! Jeg er imponert!! Ja, litt trist med J. Lewis... men men. Some other time. Pops overdose. Au da.

    ReplyDelete