Saturday, July 3, 2010

Rita Hayworth

Jeg har ikke sett noen filmer med Rita Hayworth. Hva skjer? Katastrofe!

Jeg har bare lest om henne, og sett trailere. Har kjempe lyst til å se Gilda (1946). Hennes mest kjente film. Husker dere når Julia Roberts og Hugh Grant ligger i senga på morrakvisten i filmen Notting Hill. Så sier Julia; Rita Hayworth used to say: "They go to bed with Gilda, they wake up with me. Så lurer hun på om han føler det sånn, og han bare "eh, nei!". Søt scene. Uansett, så er det You'll Never Get Rich (1941) og You Were Never Lovelier (1942) hvor hun danser med Fred Astaire. Ååå. Må se dem alle tre.


Rita var så vakker. Helt ufattelig skjønn. For et smil.

Jeg rapporterer når jeg får sett filmene...skjer sikkert ikke med det første. Er jo ikke akkurat som om jeg venter å se dem på tv med det første, så må nok skaffe meg dem på DVD da. Ojoj. So many movies, so little time.

GILDA trailer, YOU'LL NEVER GET RICH trailer og YOU WERE NEVER LOVELIER trailer.

No comments:

Post a Comment