Sunday, January 31, 2010

OMG! Ny film om Sinatra!

Leonardo DiCaprio har tusen prosjekter på gang... og en av dem er en film om Frank Sinatra. Jeg lever og ånder for Frank. Jeg har hørt på hans musikk så lenge jeg kan huske.

Det er jo laget flere filmer om Siantra allerede. Bl.a. Sinatra (1992) med Philip Casnoff i tittelrollen. Den er relativt lang, men så var den laget for tv også da. Tina Sinatra, Franks datter, var produsent. Hun står oppført som produsent på denne også.



Sinatra er også tittelen på denne filmen. Den skal visst gi oss et innblikk i hvordan Sinatra rota seg borti mafiaen. Regissør; Martin Scorsese. Trenger jeg si mer. Han og DiCaprio har jobbet sammen ved flere anledninger. Suksess every time. Jeg nevner The Departed og The Aviator. Foreløpig er ikke rollelisten ferdig, men ryktene sier at Scarlett Johansson skal spiller Marilyn Monroe. Ojoj, dette kan bli bra. Andre som kanskje blir med; Adam Sandler, Clive Owen, Mark Ruffalo... og søte Tammy Blanchard som Judy Garland. Hun har forøvrig spilt Judy på fim før... så jeg vet hun er go'.

Jeg tror DiCaprio kan kommer til å passe i rollen. Han er en av de beste skuespillerene i sin generasjon. Det er vel derfor han har så mye på tapetet. Ettertraktet vettu. Det ser ut til at de skal bruke hans egen sangstemme også. Lykke til sier jeg bare.

Filmen er enda ikke i produksjon, men det ser ut til at den skal komme en gang i løpet av 2011.

Det er nesten for godt til å være sant. Jeg gleder meg som et barn.

No comments:

Post a Comment