Friday, January 29, 2010

Jeg gleder meg sånn - Sex & the City 2

Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg. Jeg kan nesten ikke vente!!



Den 4. juni er Carrie og jentene tilbake i Sex & the City 2. Hurra! Forrige semester når jeg var i USA så jeg bilder på nettet hele tiden fra innspillingen i NYC. Jeg var så bitter for at jeg var so close, yet so far away. Det ble New York tur på meg, men jeg gikk ikke forbi noen filminnspilling. Dessverre.

Hva kommer til å skje i denne oppfølgeren? Det florerer av rykter på internett og i magasiner. Jeg har lest litt, men prøver å holde meg unna. Vil jo selvfølgelig at det skal være en overaskelse. Men uten å røpe for mye kan jeg fortelle at det kommer til å være et heidundrandes bryllup, jentene reiser til Marocco, det blir tilbake blikk til 80-tallet, og både Miley Cyrus og Penelope Cruz har gjesteroller. Miley som seg selv, og Penelope... eh, ikke som seg selv.

Det jeg ikke har noe imot å se derimot er bilder. Jeg er helt i 100 over alle de flotte kjolene til SJP. Bilder kan man se her.

Se trailer her.

Noen andre som gleder seg?

2 comments:

  1. Digger denne bloggen! Jeg gleder meg ekstremt mye!!!! Can't wait!

    ReplyDelete
  2. Så kos! Tusen takk. Det blir kinodate i juni ♥

    ReplyDelete