Sunday, January 31, 2010

Enda en Hairspray

Noen som likte musikalen Hairspray fra 2007? Vel, det kommer nå en Hairspray 2. I følge min trofaste venn IMDB er de eneste skuespillerene koblet til prosjektet Queen Latifah og hovedrolleinnehaver Nikki Blondsky... samt ressigør Adam Shankman som også var med forrige gang. Skal jeg være helt ærlig var jeg ikke superfan av film nummer en. Forstå meg rett, jeg er veldig glad i musikaler, men jeg vet ikke... Hairspray var bare ikke helt min greie. Å se John Travolta i drag var heller ikke en fryd for øyet. Sorry altså. Alt jeg tenkte på var at det var en mann, i dameklær. Ble så rart.




Så, en oppfølger? Historien fortsetter der den forrige slapp - vi holder oss til 60 tallet, og hovedrollen Tracy er nå blitt stor kjendis. Hmm. Kan bli spennende, og kan bli katastofalt. Jeg holder en knapp på det sistnevnte. Er jeg negativ nå? De interesserte kan lese mer her.

Foreløpig er ikke filmen i produksjon.

Se traileren til Hairspray her.

2 comments:

  1. Selv syntes jeg at John Travolta var det beste med filmen (sammen med Christopher Walken såklart), og det sier jo litt.
    Og nei, jeg er ikke så gira på å se en oppfølger må jeg innrømme..

    ReplyDelete
  2. Han er jo god, det er ikke det... jeg bare tenkte hele tiden på at det var en mann i dameklær. Hvis du skjønner. Christopher Walken er konge! :)

    ReplyDelete