Saturday, August 7, 2010

Make every day...

...Valentines Day. Jeg har kjøpt den! Lykke! Jeg så den jo på kino, og visste før jeg hadde sett den ferdig at den måtte i DVD-samlingen. Elsker romantiske komedier ♥

Svigerinne Marianne og jeg koste oss med smågodt og film i kveld. Kjempe kos. Veldig gøy å se den igjen... og nå som jeg visste hva jeg gikk til syns jeg den var enda bedre enn første gang. Er superforelska i Bradley Cooper. Anne Hathaway er så sjarmerende, digger henne. Ashton Kutcher irriterer meg ikke så mye som han vanligvis gjør... og Shirley MacLaine rørte meg til tårer i scenen hvor hun konfronterer ektemannen med en gammel hemmelighet. Jeg hadde nesten glemt hvor god hun er. Denne kommer jeg til å se om og om igjen. Virkelig.

En skikkelig feelgood film som gjør meg glad! Den er ute på DVD nå, så de som ikke har sett den burde virkelig gjøre det.

Superfestlig intervju med Shirley MacLaine og Hector Elizondo. Haha. Så festlig hu Shirley... sær, men gøyal dame. I think I'm Emma Robertson, or whatever her name is...

Les her hva jeg skrev om filmen etter jeg hadde sett den på kino.

Intervju med Ashton Kutcher og Jennifer Garner. Romantic comedies... I don't like 'em, I just make 'em...

Intervju med Bradley Cooper og Julia Roberts. When we weren't shooting we were just catching up...

VALENTINE'S DAY trailer.

2 comments:

  1. Denne fikk jeg ikke sett på kino, men jeg så den her om dagen på DVD! :) Jeg likte den kjempegodt! Minner meg litt om Love Actually (som er min favoritt av romantiske komedier). Kjempesøt film! Utrooolig nydelig slutt, og likte Julia Roberts rolle så godt på slutten der.. *snufs snufs*

    ReplyDelete
  2. Jaa, så fin slutt. Elsker romantiske komedier :)

    ReplyDelete