Tuesday, August 17, 2010

Nicholson Jr.

Hun valgte å bli skuespiller, akkurat som sin berømte far. Ja, det er datteren til Jack Nicholson.

Lorraine Nicholson har så langt rukket å være med i syv filmer, hvorav to fortsatt er under produksjon. Bl.a. Soul Surfer med AnnaSophia Robb, Dennis Quaid og Helen Hunt. Baset på en historie fra virkeligheten om en ung surfer som får armen tygd av... takket være en hai! Lorraine spiller bestevenninnen. Filmen kommer i 2011.

Selv har jeg bare sett henne i Click og The Princess Diaries 2. Dårlige filmer begge to. Hun hadde små roller. I tillegg var hun visst statist i Something's Gotta Give. Filmen hvor Jack spilte mot Diane Keaton. Jeg prøvde å se godt etter, men har ikke sett henne.

Anyways, kan hende vi ser mer til henne i fremtiden. Får håpe hun har arvet litt av farens talent.

CLICK trailer, THE PRINCESS DIARIES 2 trailer, SOMETHING's GOTTA GIVE trailer.

1 comment:

  1. Har ikke sett henne før jeg tror jeg. Hvilken rolle har hun i Princess Diaries 2? Jeg har alltid vært litt skeptisk til barn av kjente skuespillere, fordi det er noen ganger en kan lure på om de fikk rollene pga at de nettopp har en berømt far/mor.. Men, er jo ikke sikkert det er tilfelle her selvfølgelig for jeg har ikke sett henne spille. :)

    ReplyDelete