Saturday, August 7, 2010

Dreams, imagination, magic

Dette ser jeg frem til. Har gledet meg siden jeg så de første paparazzi bildene fra filmsettet. Christina Aguilera debuterer som skuespiller i Burlesque. Spennende.

Ali (Aguilera) er en småby jente som reiser til Los Angeles for å følge drømmene sine. Hun blir ansatt av Tess (Cher) som servitør på nattklubben The Burlesque Lounge... men egentlig vil hun stå på scenen og opptre.

Det blir dans og musikk, og jeg dette kan bli... vel, kanskje ikke bra, men i allefall underholdende. Verdt en titt. Cam Gigandet (fra Twilight), Eric Dane (McSteamy fra Grey's Anatomy), Stanley Tucci og Kristen Bell er også med.

Filmen har premiere i USA i november, og kommer til Norge i slutten av januar.

BURLESQUE trailer.

3 comments:

  1. Absolutt underholdende tror jeg :) Liker Cher og Tucci, moro at de er med! Er litt skeptisk til Christina.. jeg mener, blir det en "show off" film med henne så gidder jeg ikke, for er ikke stor-fan av henne :P Men, kommer nok til å ville se den :)

    ReplyDelete
  2. Ja, du må jo se den, Lindi. Det blir nok moro... jeg må jo bare se den pga Cher. Hun er jo en fest! ;D

    ReplyDelete