Friday, October 1, 2010

Hurra for Julie Andrews!

Julie Andrews har fødselsdag i dag! Hun blir 75 år! Hurra!

Jeg feirer alltid 1. oktober. Somregel ved å lage kake og se en Julie-film. I år derimot ble det bare at jeg lagde cookies. De ble ikke bra. Total katastrofe.... men de smakte greit. Det er bare det at de knapt henger sammen. Uansett, Julie Andrews er min barndoms heltinne. Jeg så henne på film når jeg var rundt 11-12 år og falt pladask. Siden har jeg vært aktiv tilhenger. I ♥ Juju!

Det er sånn en rar følelse... det å føle en sånn sterk tilknytning til noen du egentlig ikke kjenner, men som du likevel "kjenner" gjennom en lang karriere som inneholder, filmer, tv-opptredner, musikk, bøker, intervjuer etc. Det kan ikke forklares. Det må bare oppleves.

3 comments:

  1. Hurra for Juju!! Føler akkurat som deg, og det vet du ;)

    ReplyDelete
  2. Jeg elsker filmene hennes, hun virker som ei fantastisk dame^^

    ReplyDelete