Thursday, September 23, 2010

Doris Day overdose

Dette har vært the summer of Doris Day. Med det mener jeg at jeg føler at sommeren 2010 har vært dedikert til Doris Day. Det har tatt helt av.

Jeg skrev en "avhandling" om Doris på bloggen i mai. Og etter det ble det bare verre og verre. Nå har det heldigvis begynt å roe seg. Obsessions; rare greier. Jeg har sett så usansynlig mange filmer, og hørt meg i hjæl på musikken hennes. Nå driver jeg å sikler på 2011 kalenderen (må ha!) og ser frem til ny CD, mens jeg gleder meg over DVD kjøp på amazon. Romance on the High Seas kommer i posten, forhåpentligvis snart.

Takk for all moroa i sommer, Doris. Good times. Du er knæll!

Doris har forøvrig fått seg egen offesiell webside... i en alder av 88! Det er til og med et lydopptak med en hilsen fra D. Jeg ble helt vill i nikkersen! Mye fokus på dyr siden det er hennes hjertesak, men også bilder, musikk, nyheter osv. De som er interessert kan sjekke ut dorisday.com. GØY!

ROMANCE ON THE HIGH SEAS trailer.

2 comments:

  1. Så kult med websiden!! Og den personlige meldingen fra henne! ;D Moro! Sånn skulle Julie også gjort vettu ;)

    ReplyDelete
  2. Ikke sant! Kjempe kult! Og ja, Juju skulle gjort det hun også. Virkelig!

    ReplyDelete